onsdag 11. november 2009

Onsdag

I dag våknet jeg faktisk ganske pjusk... Er veldig sjeldent syk, men etter en hel dag ute i kulda i går, tror jeg at jeg begynner å bli litt småforkjølet. I går var jeg nemlig på Tjøme og red. Lagde et innslag med hesten min, Lucky Boy, det var utrolig gøy å kunne ri litt igjen. Innslaget skal gå i forbindelse med et program som Harald Rønneberg og Martha Louise skal ha denne høsten, så det kan bli moro:)
Men det å være i stallen en hel dag er ganske så kaldt på denne tiden av året. Hadde pakket meg inn i ullundertøy og greier, men tror ikke det hjalp noe særlig. Til tross for at jeg ikke var helt i form i dag, dro jeg på jobb. Måtte gjøre opptak med Xtra Factor. Har ikke noe bilde av antrekket, var så mye stress i dag! Men brukte denne uniformjakken fra Bik Bok, veldig stilig! Hvis dere vil se hele antrekket kan dere jo sjekke ut Xtra Factor i morgen kl. 20.00 på TV2 ;)

1 kommentar:

  1. Will do! :D Hvordan får du til å redigere bildene sånn? Det var så søtt :)

    SvarSlett