tirsdag 24. november 2009

Trening... så restitusjon!


Hadde egentlig planer om å kjøre kjæresten på flytoget kl 05.00 i dag tidlig, for så å være på treningsstudio litt før 06.00, men jeg var nok litt veltroende der! Det endte med at jeg fikk sove videre, slapp til og med å stå opp for å kjøre;) TAKK!

Var så "heldig" at jeg da fikk sove til 07.00, (åå som jeg lengter til Thailand). Så bar det videre på jobb, hvor vi blant annet var på FHM for å lage innslag til Xtra Factor. Etter jobb dro jeg av gårde til trening, det hjalp litt på energien! Løp intervaller i 40 minutter, før jeg trente litt styrket. Valget stod faktisk mellom å trene, eller å sove etter jobb, glad jeg valgte det første...

Nå skal jeg unne meg litt kos, jeg skal ligge rett ut på sofaen og kose meg med sesong 1 av Heroes. Har akkurat begynt å se denne serien, skjønner ikke hvordan jeg kan ha gått glipp av en så spennende serie så lenge... Men nå er jeg i gang! Åh, så deilig det skal bli å slappe litt av på sofaen nå, med god samvittighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar