fredag 18. februar 2011

ALFA

Da kan jeg avsløre en liten hemmelighet jeg har holdt for meg selv de siste månedene! I dag kommer et nytt ALFA-blad ut, og der er jeg på forsiden. Hjelpes;) Inni bladet kan dere både se bildeserien vi gjorde, og lese intervjuet. Utrolig morsom opplevelse å gjøre en sånn shoot, særlig fordi det er veldig langt fra alt jeg har gjort tidligere. Og all ære til fotografen Fredrik Etoall, som virkelig er helt rå i jobben sin!!!

Takk til både Martin, Triana og Fredrik, som gjorde fotoshooten til en utrolig kul opplevelse!!! :)



7 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Kjempefin photoshoot!

    SvarSlett
  2. Utrolig kult og tøft gjort!! U GO GIRL!

    SvarSlett
  3. Wow, det coveret var kjempefint og du ser utrolig bra ut! Gratulerer :D

    SvarSlett
  4. Heisan. Eg ser at du spring mykje. Eg er sjølv ein veldig ivrig løpar og synes det er moro å lese om andre som er i farta.:) Flott cover foresten.
    Helsing sportsredaktør
    http://springerinne.blogg.no

    SvarSlett
  5. du likner så syykt på jennifer love hewitt på coverbildet!! å det er et STORT komplement! :)

    SvarSlett