søndag 27. februar 2011

GULL-søndag

Denne dagen kunne virkelig ikke ha vært bedre. I strålende vær dro faren min og jeg opp til Holmenkollen for å overvære VM, 30 km menn langrenn. Har aldri opplevd en så intens og herlig stemning før, folk var jo helt i ekstase, og det med god grunn. Løpet var spennende fra start til slutt, og jammen tok ikke Petter Northug GULL! Det gjorde han jo helt overlegent, noe som gjorde at stadion nærmest eksploderte da han spurtet i mål.

Vi stod jo helt perfekt plassert også, på fremste rad nede i målområdet på stadion. Utrolig morsomt å da følge hele løpet på storskjerm, samtidig som at alle løperne stadig suste forbi oss på stadion. Jeg ELSKER jo alt som har med sport og konkurranser å gjøre, så dere kan tenke dere hvor ivrig jeg blir når det er VM i Oslo! Har egentlig billetter til både stafetten på fredag, og femmila på søndag, men da holder vi på med TV-opptak:( Selvsagt veldig morsomt å gjøre det, men kunne ønske jeg hadde fått med meg begge deler;)



Gratulerer med gull til Northug!!

All denne sportsentusiasmen ga meg selvsagt også da motivasjon til egen trening, så i det fine været bar det rett ut på en løpetur på hele 10 km. Deilig var det! Men nå skal jeg koble helt ut på sofaen, før en hektisk uke braker løs i morgen!

God søndag;)

2 kommentarer:

  1. Hei:)
    Fin blogg,litt av hvert å lese om her;) men du... Hvor lang tid bruker du sånn ca gjennomsnittlig på 10 km ute? Spør fordi jeg ser at treningsopplegget mitt ligner mye på ditt:)
    Astrid

    SvarSlett
  2. Du å være Norges peneste supporter....... ;)

    SvarSlett