torsdag 3. februar 2011

Treningsmål - Sentrumsløpet 2011!

Jeg er og blir et konkurransemenneske, og det er med på å opprettholde treningsmotivasjonen min! Har akkurat meldt meg på Sentrumsløpet, som går av stabelen lørdag 7 mai i Oslo. Løpet er på 10 km, og det holder for meg. Har lekt med tanken på å løpe maraton, men det tror jeg virkelig ville ødelagt beina mine. Gidder ikke risikere videre trening for en dags løping. Derfor passer Sentrumsløpet meg veldig bra!

Så nå er det bare å legge opp et godt treningsprogram fram til løpet. Blir som vanlig en del intervalløkter, men må også legge inn en del langkjøringer. Blir moro, alltid gøy å ha noe å trene for!

Her er jeg på Sentrumsløpet 2009, midt i løpemassen!

Klar for løp, 2009!

Hadde dessverre ikke mulighet til å stille i fjor, men har store planer om å slå tiden min fra 2009. Har ikke helt bestemt meg for hva slags tid jeg skal ha som mål å løpe under, så det får jeg ta når løpshelgen nærmer seg:)

3 kommentarer:

  1. Ka med halvmaraton då? Det e jo en mellomting, og ei skikkelig utfordring! Eg prøve meg vertfall, følg meg gjerne på bloggen :)

    SvarSlett
  2. Sporty du er=)! Må komme meg i form selv, så nå må jeg starte med trening og diett! Ha en fin dag=)

    SvarSlett
  3. Fin blogg! :)
    Du virker sunn og reflektert.

    Heia, heia.

    Anette

    SvarSlett