onsdag 16. februar 2011

Phju...

Det skjer utrolig mye om dagen, skjønner ikke helt hvor dagene blir av. Men det er en utrolig deilig følelse å ha så mye spennende som skjer rundt meg, så jeg klager ikke over litt hektiske ukedager. Skal selvsagt dele mye av det som skjer med dere leserne, og allerede på fredag kan jeg avsløre en morsom liten nyhet.

I dag har jeg vært på farten siden 07.00! Og for meg som er B-menneske, er det altfor tidlig etter min smak;) Skulle egentlig på Nina Jarebrink-visningen nå ikveld, men det rekke jeg rett og slett ikke. Prøver på nytt med Maggie Wonka-visningen i morgen kveld!

Håper alle har en tipptopp uke!

1 kommentar:

  1. Hei=) Kan du fortelle litt om hvordan du sminker deg til daglig kontra når du skal noe spesielt? Du ser alltid så fresh ut! Gjerne litt om hvile hudpleieprodukter du bruker også=)

    SvarSlett