søndag 13. februar 2011

Søndagstrening

Deilig å komme seg ut for litt trening, også på en rolig søndag! Fikk kjørt meg skikkelig i dag, løp 4x4-intervaller på tredemølla og det var ordentlig tungt.. Tror det var en del folk rundt meg som ble litt bekymret mot slutten av økten. Jeg lå hvertfall rett ut på en matte i nesten 10 minutter, før jeg klarte å gjennomføre noe styrke. Men deilig var det, hvertfall etterpå;) Da var det godt å møte venninnene mine til kaffe, for litt oppdateringer etter helgen:)
I morgen venter spinning!



Håper dere alle har hatt en herlig helg!

2 kommentarer:

  1. syns det blir altfor mye oppdatering om treninge di HELE TIDA. vi VET du er sporty!!!!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!! kjempefin blogg du har!! gøy å lese & ikke minst liker jeg treningsdagboken din. lurte litt på ett par ting. hvor fort løper du når du har langkjøring ( altså nivå på tredemølla) og også hva er farten på intervallene dine, både rolig og på topp? tenkte jeg skulle prøve meg på det, men er ikke så god på hvor høy hastighet man skal ha....
    ha en fin treningsuke.klem L

    SvarSlett