onsdag 2. februar 2011

Motivasjon!



Friske farger gir meg motivasjon for treningen!


Treningstights med fleece på innsiden, perfekt for trening utover våren!

Tenkte det var på tide med et lite treningsinnlegg. Viktig å opprettholde den gode treningsånden nå på nyåret, og lage god rutiner for våren!
Og for å opprettholde treningsmotivasjonen er det alltid godt med nytt treningstøy. Jeg har nå store planer om å fornye treningsgarderoben min. Men en ting skal ikke byttes ut, nemlig denne treningstightsen fra Twentyfour. Den er varm, og kan derfor brukes til løping ute i kaldere vær. Den kommer nok godt med utover våren.

Ellers skal jeg gå til innkjøp av nye løpesko. Har slitt ut mine favorittsko fra Nike, så blir en utfordring å finne noen nye! Et lite tips er at dersom du løper mye, burde du bytte ut joggeskoene etter ca ett år - halvannet. De blir nemlig fort slitt av all løpingen. Det er to år siden sist jeg kjøpte nye joggesko, så det er virkelig på tide for min del!

For meg er det hvertfall viktig med:
1. Gode treningssko
2. Sports-BH, her kan det være lurt å investere litt penger i en som en ordentlig god.
3. Treningsklær jeg føler meg fresh i. Kall meg gjerne forfengelig, men slitte gamle t-skjorter funker ikke for meg;)

Jeg mener hvertfall at fresht treningstøy bidrar til treningsmotivasjon! Og man kan finne mye fint på billigkjedene også, blant annet på H&M. Så i morgen er det rett ut å handle nytt treningstøy!;)

2 kommentarer:

  1. Så fint at du har delt et slik innlegg med oss :-) Jeg er enig i at freshe farger og treningstøy man føler seg vel i og bra i gjør noe med en også på trening :-)

    SvarSlett
  2. Så enig - freshe treningskle = motivasjon! Har verdens beste nike sko sjølv, sjekk gjerne ut innlegget mitt om dei på bloggen :)

    SvarSlett