tirsdag 22. februar 2011

Husmor er på jakt...

..etter masse lekre ting til leiligheten! I dag er det akkurat én uke til leiligheten er ferdig oppusset og klar for innflytting. Har faktisk ordnet mye på forhånd, men neste tirsdag blir det full jobb med å få alt på plass.
Merker at husmoren i meg virkelig kommer frem om dagen, jeg elsker jo å ha det fint og koselig rundt meg, og det er så utrolig deilig å kunne velge helt selv hvordan jeg vil ha det.

Senest i dag har jeg vært på storinnkjøp på Lexington, handlet masse lekkert til soverommet og badet.

Er fortsatt en del som gjenstår, men det får jeg ta litt etter litt. Ingen tvil om at jeg hvertfall nyter disse shoppingdagene;)

2 kommentarer:

  1. Spennende å samle ting til eget rede :) Men ikke alltid like lett å få ting på plass :P

    SvarSlett