onsdag 9. februar 2011

Nåløyet

I går hadde jeg en litt uvanlig tirsdag! I det jeg kom på jobb, fikk jeg en telefon med spørsmål om jeg var på vei til Akademiet, for å bli gjort klar til å delta på Nåløyet samme kveld. Problemet var bare at jeg hadde tatt feil av dagene, så jeg var langt i fra klar for Nåløyet i går kveld. Jeg trodde nemlig arrangementet var i dag, altså onsdag.

Etter mye om og men ble jeg hentet på jobb, og for å spare mest mulig tid, kom jeg opp med den geniale ideen at jeg skulle skifte i bilen! Fikk dessverre rødt lys i hvert eneste lyskryss fram til Skøyen, så du kan tro det var noen bilister i Majorstuakrysset som lurte. Hjalp ikke særlig at storesøster bare satt og lo i forsetet, i steden for å hjelpe til;)

Men, nok om det! Kvelden ble over all forventning, til tross for at den kom litt brått på! Storesøster og jeg fikk både make-up og hår fikset hos L'Oréal på Akademiet i Oslo, tusen takk til dem for et utrolig bra opplegg og vorsspiel før utdelingen!

Etter å ha blitt gjort fine og fjonge, tok vi turen til Posthallen, hvor utdelingen fant sted. Der møtte vi mange hyggelige mennesker, fikk god mat og drikke, i tillegg til at vi fikk se vårkolleksjonene til de nominerte av Nåløyet. Må si at det er mye bra norsk design!









1 kommentar:

  1. Huff! som jeg savner deg og Betina!! - Veldig dump jeg ikke fikk hilst på dere, sist jeg var i Oslo... Men si ifra når du kommer til Sem! :)) Fikk heller ikke sett deg da! :O
    Klem, Sunniva

    SvarSlett