lørdag 5. februar 2011

Nåløyet

Det nærmer seg OFW, og jeg gleder meg til å se hva norske designere har å by på denne gangen! Alltid morsomt å gå på visning, også på visninger av nykommerne.

Allerede førstkommende onsdag er det klart for Nåløyet 2011! Jeg gleder meg masse til å se hvem som stikker av med prisen, er jo utrolig mange gode kandidater. Har blant annet fått øynene opp for Helje Hamre og Flinga.

Designeren Helje Hamre mener jeg har et røft uttrykk, med fine duse farger, noe som er utrolig fint!
Jentene bak Flinga designer spennende og kreative klær. Det er jo ingen hemmelighet at jeg har en forkjærlighet for korte festkjoler, så Flinga er absolutt en av mine favoritter.

Her har jeg satt sammen et lite utvalg av mine favoritter fra to av designerne som er nominert til Nåløyet:

Har synes dere om norsk design?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar