onsdag 10. februar 2010

Det enkle er ofte det beste


Dette gjelder hvertfall de dagene du virkelig ikke aner hva du skal ha på deg! Og i dag var en slik dag for meg. Så da ble det et veldig enkelt antrekk:

Blondetopp fra Zara
Bukse fra Acne
Veske fra Mulberry

I dag har vært en rimelig hektisk dag. Først trening, så møte angående en MGP-fest, så bursdagslunsj for far, og nå har jeg jammen meg både laget bursdagsmiddag OG kake til bursdagsbarnet! Og nå driver jeg litt planlegging av uken som kommer, det blir nemlig en hektisk men veldig spennende uke! Den består av blant annet en tur opp til Trondheim, en tur tilbake til Oslo, flere Oslo Fashion Week-visninger, butikkåpninger OG MGP-fest. Forteller mer om alt når planen er klar! Nå skal vi smake på den berømte kaka jeg har bakt, wish me luck! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar