søndag 28. februar 2010

Prosjekt: Strikking

Jeg er godt i gang med strikkingen min! Har faktisk kommet ganske så langt også. Skjerfet blir altså hovedsaklig lysegrått, med litt mørkt grått i hver ende. Helt utrolig hvor avslappet jeg blir av å strikke. Og fint er det, når kjæresten akkurat har gått til innkjøp av Nintendo DS! Greit å ha hver sin hobby;)
Vaflene ble forresten vellykket, selv om jeg selv mener at de kunne hatt litt mer smak. I kveld venter femmila og sesong 3 av Heroes. Ønsker alle en finfin søndag videre:)





2 kommentarer:

  1. Haha :)Nintendo DS, akkurat det jeg sitter med, nå ;) 5 mila gikk jo riktig bra også! :D

    SvarSlett
  2. Klara Thunestveit Jensen3. juli 2012 kl. 21:09

    Hei,hei.Du er en super programleder.Du har noen veldig fine antrekk og smykker.Du har et armbånd som ser ut som det kan skifte farge.Bredt,ser nesten ut som det er kamelonfarget.Hvor kan jeg få kjøpt meg et slikt ?Vennlig hilsen Klara Th.Jensen.Min mailadresse er klarajensen1961@hotmail.com

    SvarSlett