mandag 22. februar 2010

Oppdatering fra gards

Har vært ganske stille fra meg de siste to dagene, og det skyldes egentlig at jeg har tatt litt fri fra internett, blogg og mye annet mens jeg har kost meg her i Telemark. Har vært to dager på Notodden, og en tur innom Flatdal! I morgen går turen tilbake til Oslo. Ellers må jeg prøve å lese en del denne uken, har ikke blitt mye lesing på meg den siste tiden, har vært så mye å gjøre i Oslo. Men nå skal det altså leses.

Torsdag venter for øvrig en photoshoot med Det Nye. Blir nok en veldig fin sak, fant noen bilder fra fotografen som skal ta bildene, Renate Torseth, og det ser jo ut som at hun har rimelig peiling på det hun driver med. Her er et bilde av en serie hun har gjort med Iselin Steiro, for Costume. Så nå gleder jeg meg bare til torsdag:)


Og på lørdag går turen tilbake til Trondheim. Der skal det hvertfall bli en del lesing fremover. Ha det fint så lenge:)

1 kommentar: