onsdag 24. februar 2010

Ny hobby!


Mulig jeg er litt gammeldags nå, men min nye hobby er strikking! Maybe its bad for my image? ;) Men jeg har hvertfall gått til innkjøp av garn, og har nå begynt på mitt første skjerf. Det skal være en blanding av to ulike gråfarger, men det gjenstår jo å se hvor vellykket resultatet blir til slutt. Jeg er hvertfall overrasket over hvor hekta man blir, når man først har begynt! Har lyst til å strikke hele tiden;)

I dag har dagen for det meste gått bort til lesing. Gjorde meg ferdig med biologiboka, så har nå lest gjennom alle fagbøkene en gang, så nå begynner en ny runde!
Det ble ettermiddagstrening på meg i dag, trente styrke, så da blir det løping igjen i morgen. Merker treningen godt i beina om dagen, og pulsklokka mi maser om "recovery week". Selv synes jeg at jeg er inne i en gode treningperiode om dagen, så den uka får vente for min del;)

Nå blir det middag, og så OL! Heia Northug, OG Norge!

3 kommentarer:

  1. Strikking er en koselig hobby, hekta blir man å! :)
    hvor mange masker legger du opp, og hvordan gjør du det med fargene, bytter du farge etter hvert nøste? :)

    SvarSlett
  2. herlig...synes ikke det er gammeldags! gleder meg til å se det ferdige resultatet...

    anja

    SvarSlett
  3. Artig å se! Har blitt hekta på strikking selv:) I disse tider strikker jeg også et skjerf. Anbefaler i tillegg strikkaputer! Det pyter fint opp i sofaen. 20 år og strikking er ikke gammeldags;)

    SvarSlett