mandag 8. februar 2010

På ønskelista


Man skulle kanskje tro at jeg var en dame i 30-åra, siden jeg blogger om interiør og greier! Men jeg er jo faktisk kun 20 år... Synes likevel det skal være lov å blogge om dette:) Forleden dag var jeg nemlig innom Home & Cottage, en helt fantastisk interiørbutikk! Tror faktisk jeg kunne kjøpt alt til leiligheten eller min fremtidige hus der... De fører akkurat de merkene og den type interiøret jeg liker:) Litt romantisk, samtidig som at det er stilrent og klassisk. Love it!!! Jeg var innom butikken deres i Bogstadveien, men de har en som er enda større og kanskje mer oversiktlig i Tønsberg, vurderer å ta turen dit i løpet av uken. Det som er litt tungvint er at de ikke har butikk i Trondheim, så jeg må prøve å pakke eventuelle ting ned i en koffert. Tok hvertfall noen bilder når jeg var innom butikken, også fant jeg noen andre bilder på hjemmesiden til butikken. Jeg leter nemlig etter nye puter + et teppe til sofaen, og et nytt servisesett. Og det fant jeg der! Det beste av alt, er at butikken har veldig fine priser på alt. Ta f.eks den tallerkenen over, som kun koster 29 kroner per. Fantastisk, eller hva? ;) Mulig jeg er litt overentusiastisk her, men synes det er veldig morsomt å lete etter nye ting til leiligheten, og litt etter litt får man nye ting som gjør at det blir mer helhetlig og koselig. Andre som har vært innom denne butikken?

6 kommentarer:

  1. Takk for at du gjør det "stuerent" å være interiørinteressert for oss 20-åringer også! :)

    SvarSlett
  2. kjempefine ting der : )

    SvarSlett
  3. De har så mye fint der :) :) :)

    SvarSlett
  4. Kjempe mye fint! Hadde ikke trengt noen andre butikker nei. Hvis ikke jeg tar helt feil så har de en butikk på Alnabru, men det hjelper vel ikke så mye om du bor i Trondheim. =)

    SvarSlett
  5. Jeg er absolutt slik jeg også. Elsker interiør! Det er så mye fint der ute! Bare synd en ikke kan kjøpe alt på en gang :)

    SvarSlett
  6. Så masse fint!! og du skal vite at det er ikke bare 30 + som blogger om interiør;o)

    SvarSlett