mandag 1. mars 2010

God start på uken

Da var mandagsøkten fullført! Var på SATS kl 08.30, trente intervaller (2 minutter x 8) og så en del mageøvelser. Rett og slett en herlig start på dagen, til tross for at jeg var særdeles lite motivert da jeg dro meg ut av senga! Kjæresten reiste gryyytidlig til Slovakia i dag, så nå er jeg overlatt til meg selv i Trondheim noen dager. Egentlig er det litt godt, jeg skal nemlig begrave meg selv i skolebøkene nå. Så da får vi nok heller snakkes senere;) Ha en fin mandag så lenge!

2 kommentarer:

  1. Du er flink du, jeg orker så vidt å gå til skolen, som tar cirka 10 minutter. Keep up the good work! :)

    SvarSlett
  2. Du er så flink, trener og studerer :) Ble faktisk så inspirert av å lese om treningsøkten din da jeg satt på skolen i dag at jeg bestemte meg for å trene selv i dag! Hurra!

    SvarSlett