tirsdag 13. oktober 2009

5 på gata!

I dag har jeg vært ute på Karl Johan for å lage et innslag til Xtra Factor! Spurte masse forskjellige folk om alt fra hva de synger i dusjen, hva slags egenskaper vinneren av X Factor burde ha og hva slags utfordring de ville gitt dommerne om de kunne. Og da møtte vi også Klaus fra NRK! Han var sprudlende glad, og svarte veldig godt og ikke minst morsomt på spørsmålene vi kom med. En ordentlig gledespreder!


















































Her ser jeg for øvrig ganske så forfengelig ut. Ser jo faktisk ut som om jeg tenker: "Jeg driter i hva du sier, bare håret mitt ser bra ut". Men slik er det altså ikke, vinden var bare veldig sterk;)

6 kommentarer:

  1. Åh, han er så kul! Digger Klaus:-)

    SvarSlett
  2. Fin jakke!! Hvor har du kjøpt den?

    SvarSlett
  3. Klaus er virkelig helt rå, sprer utrolig mye glede!

    Jakken er fra Gant! Finnes i sort også, men synes lilla var en fin farge som kan gjøre de mørke desembermorgenene litt lysere;)

    SvarSlett
  4. Sv: Hehe, du har helt rett.. Men når humøret er sånn, så er det liksom bare sånn musikk som duger! Takk for fine ord, og ha en god natt du også!

    SvarSlett
  5. Klaus er rå ! Digger han :)

    SvarSlett
  6. Hvilket program kom disse intervjuet på? Hvilken dato? :)

    SvarSlett