tirsdag 6. oktober 2009

Hektisk oppkjøring til fredagens premiere!

Klokken er litt over 23.00, og jeg kom akkurat hjem fra opptak! Vi er i full gang med å planlegge fredagens livesending, må si jeg trives kjempe godt med dette prosjektet! Store deler av dagen brukte Peter og jeg til å forberede manus til Xtra Factor. Og i kveld møtte vi deltagerne som skal være med i delfinalen på fredag! Hvem disse deltagerne er, blir kjent i morgen på X Factor kl 20.00 på TV2! De er hvertfall utrolig talentfulle og ikke minst herlige mennesker, som jeg gleder meg til å se mye til utover høsten! Det er virkelig utrolig gøy å prøve seg på et nytt programkonsept, og ikke minst å ta del i X Factor-eventyret:)

Men det ble altså en laaaang arbeidsdag, her ser du Peter og jeg på hotellet, helt utslitte etter dagens hektiske program...
Nå skal jeg få meg en god natt søvn, før det i morgen venter fullt kjør med generalprøver, posisjonsprøver og alt annet som skal forberedes før fredagen, det kommer nok til å bli en sen kveld:) Nattinatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar