mandag 26. oktober 2009

Nye smykker!








På fredag var jeg altså og fant mange nye smykker fra Bibi! Denne høsten har de fått utrolig mange kule smykker, i utallige farger. Det var derfor vanskelig å velge, jeg endte derfor opp med en god del:) Denne gangen valgte jeg ut mye med gull, som kan freshe opp et sort høstantrekk.

Så hadde også min søte mor gått til innkjøp av disse eskene, som gjør at jeg smykkene får en ordentlig plass, og ikke minst gjør det at jeg kan holde orden på de! Liker særlig godt alle øredobbene, og ikke minst de sorte små dødningshodene!


Hva synes dere:)?

7 kommentarer:

  1. Jeg falt spesielt for de smykkene i det nest nederste bildet jeg... Det er nok fordi det er de som er mest "meg" i valg av farger og metall;)

    Kjempe fine smykker da. Alltids morro med noe nytt;D

    SvarSlett
  2. hehe ja det va en riktigt bra fotograf ;) ja, vi blev inte så långvariga. va hemma vid 2. tufft att komma upp på morgonen? ja detsamma! :)

    SvarSlett
  3. SV: JA !, holdt på å besvimme hver gang spillerene gikk forbi,det var en stor opplevelse.

    SvarSlett
  4. Elsker peacesmykket! Mye fint!:)

    SvarSlett