tirsdag 13. oktober 2009

Folkeopplysning i Waschera

Dette er da min første bloggvideo, og jeg kan vel innrømme at den er noe spesiell. Jeg advarer mot sterke bilder! Hver mandag har vi nemlig to legestudenter i studio, hvor de svarer på spørsmål om sex og helse... Dette kaller vi god gammeldags folkeopplysning. I går var tema noe så interessant som vagina, og ta tok Sigrid enkelt og greit med seg et bilde av akkurat dette. Bildet er ganske så detaljert, så var ikke bare bare å holde maska under intervjuet. Og da Peter skulle hoppe rett fra vagina-temaet til å introdusere et innslag om en dokumentarfilm om en konsentrasjonsleir i Nord-Korea, var det ikke akkurat enkelt å holde latteren tilbake! For en overgang? Jeg prøvde stadig å tenke på tortur og død for å klare å holde masken, men slet virkelig helt utrolig med å ikke la latteren bryte løs. Ta en titt på klippet, og se hvordan jeg sliter med å holde meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar