torsdag 22. oktober 2009

Pakking og planlegging

Det er ikke alltid like lett å være effektiv når jeg både skal pakke til Trondheimstur på lørdag, OG finne antrekk for morgendagens Xtra Factor sending... Det blir visst en liten feiring av Rosenborg-gullet på søndag, så har att på til måtte finne noe å ha på meg til dette også;) It's a hard life, eller hva?

Her er hvertfall noe av det som ble kastet frem som alternativer for søndagen... Tror nesten jeg får pakke ferdig etter sending i morgen, for akkurat nå klarer jeg ikke å bestemme meg for noen ting.

Men antrekket for Xtra Factor i morgen er klart, jeg skal ha en sort kjole fra Chloè, med noen sorte paljettblomster på! Og noen knall rosa, og ikke minst skyhøye pumps:) En morsom, men kanskje også litt dristig kombinasjon...
Jeg savner sommeren, hvor man kunne ta på seg søte sommerkjoler i freshe farger! Kan det ikke bare bli sol og sommer igjen?

Er det forresten andre enn meg som er like dårlig på å pakke lite og fornuftig??

4 kommentarer:

  1. sv: Yes da! Det var godkjent :) Det var det beste intervjuet av alle de tre faktisk!

    Oh, ydelig kjole! Du får kose deg på tur til Trondheim! Virker som en fantastisk jobb du har søta!

    SvarSlett
  2. Jeg sliter også med å pakke lite og fornuftig, det går rett og slett ikke!:P

    God tur til Trondheim og lykke til med x-tra factor sending i morgen, du er kjempe flink! Du får hilse Vadim og gratulere med seriegullet fra meg! :D Hehe!

    SvarSlett
  3. Jeg kan ikke pakke, jeg bruker alltid å pakke for mye, også glemmer jeg noe av det viktigste.. :)

    SvarSlett
  4. Er rimelig dårlig på pakking selv også ja, særlig når det skal pakkes lite...;)

    Hanne: Tusen takk, skal hilse så mye jeg!

    SvarSlett