søndag 18. oktober 2009

Vannhode - jeg?

Jeg har hørt mye, men at noen skulle påstå at jeg har et særdeles tungt hode hadde jeg vel aldri trodd. Det har seg nemlig slik at kjæresten min har fått ca 20 % svakere følsomhet i lille- og ringefingeren på den ene hånden. Dette i seg selv er jo helt uinteressant, men hvorfor han ha fått dette er en ganske så festlig historie. For fysioterapauten på Rosenborg har nemlig slått fast at denne "skaden" skyldes meg! (?) Jeg har tydeligvis sovnet med hodet på armen hans, noe som gjorde at armen hans sovnet.

Dette skjedde for flere uker siden, men jeg nektet å tro at dette kunne ha noe med meg å gjøre! Men etter at kjæresten min viste meg denne SMSn fra fysioterapauten, er jeg ikke lenger sikker:

"God kveld! Her er diagnosen: Utstrålende smerter i høyre arm. Skyldes langvarig trykk på nerven, forårsaket av tung vekt. Har fruen vannhode?"

TUNG VEKT?! Jeg velger å tro at dersom skaden skyldes mitt "tunge" hode, er det fordi det inneholder enormt mye kunnskap og erfaringer!

1 kommentar: