torsdag 8. oktober 2009

Dagen før dagen før den store dagen...






Akkurat kommet meg vel hjem etter er 12 timer lang arbeidsdag, så om det skulle forekomme noen skrivefeil i dette blogginnlegget, får dere ha meg unnskyldt:) Kan bare begynne med å si hvor utrolig morsom denne første dagen på Hellerudsletta har vært. Vi har i dag holdt på med prøver i studio, og til slutt en generalprøve med publikum i salen, og det ga et utrolig kick når man stod på scenen:)

Vi fikk dessuten sett alle deltagerne synge og opptre, og personlig mener jeg at det er et enormt høyt nivå på årets finaledeltagere! Jeg har alltid vært stor fan av produksjoner som Idol og Norske talenter, så da er det ikke vanskelig å forestille seg hvor morsomt jeg nå synes det er å få ta del i X Factor og Xtra Factor. Tidligere har jeg i alle år nemlig løpt rundt som en stukken gris på disse produksjonene, jeg har nemlig vært produksjonsassistent. Det vil si at du skal gjøre alt fra å rydde, sørge for at alle deltagere og dommere har det de trenger, og ikke minst hele tiden hjelpe til der det trengs. Godt og endelig kunne se andre sider ved en slik produksjon!

Her ser dere bilder fra generalprøven, og fra produksjonskontoret vårt, hvor blant annet Peter og jeg utarbeider manus for sendingen vår:) På det nederste bildet er for øvrig P og jeg akkurat ferdig med siste kameraprøve, og etter 12 timer var vi ganske så slitne, selv om humøret var på topp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar