fredag 30. oktober 2009

Er vi så like?


Både Pernille, en av X Factor-deltagerne, og jeg hører stadig at vi ligner på hverandre. Og nå har VG snappet opp saken. De mener nemlig at både Pernille, jeg OG Mette Hanekamhaug er veldig like. Må faktisk innrømme at jeg ikke ser den store likheten selv, men det gjør man kanskje sjeldent? Kan jo se en bitteliten likhet, men tar det uansett som et stort kompliment jeg:) Søte jenter begge to! Nå tar jeg hvertfall straks turen til Hellerudsletta, skal ha sending, og jeg gleder meg masse!

Her ser du saken:

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=584475


Så kan du bedømme selv, ligner vi eller ikke? :)

7 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke dere er så like. Men dere er jo pene jenter alle tre :)

    SvarSlett
  2. Jeg så faktisk din og pernilles likhet for et par uker siden :) men det er jo bare kos da.

    SvarSlett
  3. Jeg syns dere har noen få likeheter men ser det ikke ved første blikk ;P

    SvarSlett
  4. Dere er absolutt pene jenter alle tre! Men jeg syns kanskje ikke du ligner så mye på Mette? Pernille derimot, hun ligner på dere begge to, en slags mellomting:-)

    Lykke til med sending!

    SvarSlett
  5. Har ikke tenkt noe over det før, men når du sier det så stemmer det veldig bra :)

    SvarSlett
  6. Du og Pern ligner, men ikke Mette ligner seg selv. 8)

    SvarSlett
  7. Hehe, morsomt å ligne på noen da:)! Jeg er egentlig veldig enig med dere alle, synes Pernille er mellomleddet... Ser ikke helt likheten med Mette, men med Pernille gjør jeg det:)

    SvarSlett