søndag 25. oktober 2009

Lørdagskos


I går morges reiste jeg til Trondheim for å besøke min kjære! Hadde en herlig dag i byen, før vi skulle diske opp med en skikkelig lørdagsmiddag! Den bestod da av råstekte poteter, fransk pepperbiff og salat. Imponerende eller hva? ;)
(Dere legger sikkert også merke til den store forskjellen fra fredagsbildene, og bildene fra i går! Hehe, her er jeg altså ute noe stæsh og sminke;)

Så skulle jeg, flink som jeg er, avansere ved å lage sjokoladefondant til dessert. Det gikk ikke like bra. Jeg lagde heldigvis fire stk, for kun to av de overlevde... Den ene mistet jeg, slik at den endte opp ned i ovnen, mens det viste seg at jeg hadde tatt ut den andre for tidlig, så den ble bare sjokoladesaus... De to siste overlevde så vidt, men gode var de hvertfall;)












Det bør kanskje også nevnes at kjæresten min og jeg ikke er helt normale. Dette er nemlig noe av det vi brukte lørdagskvelden til; å spille Super Mario 1 på Nintendo! ;) Vi fikk selvfølgelig også med oss Skal vi danse, hvor pappa fortsatt henger med! :) Moro! Er vel på tide at jeg tar meg en tur i studio igjen for å se det live, så jeg tar nok turen dit neste lørdag! Senere i dag skal jeg på kamp, se Rosenborg spille mot Aalesund.. Også blir det vel en liten gullfest etter det igjen, siden spillerne skal få medaljer! Men jeg kan ikke være sen, reiser hjem til Oslo igjen i morgen tidlig for å jobbe!

3 kommentarer:

  1. Huffa.. Du er uansett søt, selv om ikke alt lykkes på kjøkkenet :) Håper du har hatt en kjempefin helg.
    klem

    SvarSlett
  2. Hadde ikke Vadim bursdag 10. Oktober ?
    Eller tar jeg feil?

    SvarSlett
  3. Så ut som dere hadde det hyggelig/morsomt :)

    SvarSlett