søndag 18. oktober 2009

Kvalitetstid med søster!

Søsteren min Bettina har de siste 3 årene bodd i København, noe som gjør at vi ikke ser hverandre så ofte som vi kanskje vil! Men denne helgen fikk jeg endelig møtt min nydelige søster igjen, og det i Trondheim av alle ting!

Hun var nemlig på tur for å besøke noen venner, mens jeg tok turen til kjæresten min. Det ble derfor tid til hyggelige lunsjer og litt shopping med søs! Alt i alt en kjempe deilig helg! Nå ligger jeg rett ut på sofaen, stappmett etter å ha proppet i meg ca 100 biter sushi...

7 kommentarer:

  1. är du i trondheim nu också? :) kram

    SvarSlett
  2. blir her til i morgen, skal fly til Oslo kl 10.00! Men jeg kommer tilbake neste lørdag! Du er her da?:)

    SvarSlett
  3. tack! :) ja jag läste, trevligt med syster besök. ja jag är här nästa helg, du ska på matchen då antar jag? :) haft en bra helg? :)

    SvarSlett
  4. tenkte meg på match da ja!! blir det ikke gullfest da også?? helgen har vært fin, bare kost oss med familie;) din da?

    SvarSlett
  5. haha jag vet faktiskt inte om de blir guldfest då också, dom ska väl få medalj då i alla fall. det är aldrig fel med fest så gärna för mig ;D haha. jo helgen har vart bra :)

    SvarSlett
  6. Ja, Rosenborg er best :) Fint med et poeng i dag da, Rbk var flinke . Du er kjempe tøff, og holdt på og hoppe i taket når jeg så hvem du var og hvem du er sammen med. Herregud ! Du får en ny leser fra og med i dag ! Tusen takk for at la igjen en kommentar :D Ble super glad !

    SvarSlett
  7. så utrolig koselig :) som du kanskje leste var jeg også i trønderstaden, kom hjem for et par timer siden. Hadde vært moro å støte på deg, men slik ble det altså ikke. Har forresten skjekket ut den hjemmesiden du anbefalte meg, tusen takk for superbra tips!
    Klemklem

    SvarSlett