lørdag 24. oktober 2009

Thank god it's friday!

For en dag! Etter en god start på dagen med trening dro jeg videre for å finne smykker fra Bibi, og gjett om jeg fant!!! Jeg fant så utrolig mange fine kjeder, armbånd OG øredobber. Skal få lagt ut bilder av de små skattene i løpet av helgen:)

MEN så til den store happeningen i dag, det har jo vært X Factor og Xtra Factor. Jeg må først og fremst bare si hvor utrolig imponert jeg er over deltagerne, i år er det virkelig skyhøyt nivå. Det var trist å se de sjarmerende gutta i No Name No Fame ryke, men nå tilspisser altså finalerundene seg....Spennende er det, og ikke minst moro! Er helt ubeskrivelig den stemningen som er oppe i studioet på fredagene... Og jeg må si at det er utrolig gøy å stå foran et publikum! For på Waschera har vi aldri hatt det, noe som gjør at man får et ekstra kick når man går live på scenen!
Her er hvertfall noen bilder fra kvelden, må si at jeg virkelig elsker disse rosa skoene... ikke er de så vonde å gå i heller:) Nå ligger jeg ganske trøtt og sliten i sengen, klar for en god natt søvn. Men må tidlig opp, hvertfall til helg å være, reiser jo til Trondheim med 11.30 flyet! Kommer nok noen bilder og blogger derfra i helgen også! GOD natt og god helg!


1 kommentar: