mandag 19. oktober 2009

New lipstick


Har aldri vært noen stor fan av leppestift med sterk farge, men nå har jeg falt helt for rosa-lepper-trenden! Kaster meg vel snart over rød-lepper-trenden også, men noe mer dristig enn dette blir det nok ikke. Ser ikke helt for meg selv med svart leppestift i nærmeste fremtid...

Min nye leppestift er hvertfall fra Body Shop! Nå som vi går mørkere tider i møte, og dermed også blekere tider i møte, synes jeg det er veldig fint og kun ha enkel sminke, men at leppene er rosa! GO PINK!

8 kommentarer:

  1. sv: Ja, den er det. Takk for det!

    Åh, visste ikke at du hadde blogg! Følger jo med på deg på tv vettu! Haha :)

    SvarSlett
  2. sv: Hei! Tusen takk for det, hyggelig å høre! :)

    Du kledde rosa reppestift, kjempe fint! Herlig blogg også, her skal jeg følge med ;)

    SvarSlett
  3. jeg har lik...ble litt missfornøyd med at fargen minner mer om lilla enn rosa =/ er du enig ?

    SvarSlett
  4. Nei, egentlig ikke, jeg synes den er veldig rosa jeg! Det er nr 69 fra Body Shop...

    SvarSlett
  5. min var visst nr.55...så bare innmari lik ut ;)

    SvarSlett
  6. allright! uansett er leppestift med farge min favoritt om dagen, lilla eller rosa er samma shiten!

    SvarSlett