lørdag 31. oktober 2009

Fredag




Fredagen var bra som alltid, god stemning på Hellerudsletta! Og Peter og jeg kom oss gjennom de sendingene også:) I tillegg til deltagerne og dommerne hadde vi også besøk av Christian Ingebrigtsen og Sonde Lerche, som begge er to kjempe hyggelige og ikke minst flinke karer! Jeg ble for øvrig ganske overrasket over at det var Rikke som røk ut av konkurransen, men nivået er høyt i år! Er hvertfall trist å si farvel til en ny deltager hver fredag....

Her er hvertfall noen bilder av antrekket for kvelden. Jeg fikk en akutt kleskrise torsdag kveld. Hadde egentlig planlagt å gå i en gullkjole fra Hoss, men ombestemte meg altså sent torsdag kveld. Noe som var ganske frustrerende! Heldigvis kom både min søte mor og min kjære søster meg til unnsetning:) Det var faktisk mamma som foreslo det jeg brukte denne fredagen. TAKK til mammaen min! Denne gangen brukte jeg altså bare mine egne klær:) Kjolen er fra nelly.com, skinnbuksene er fra By Malene Birger, smykkene fra Bibi og skoene fra Bianco! Må også takke Johanna, som står for hår og sminke, som alltid får meg til å føle meg fjong og fin!

3 kommentarer:

  1. haha jag och micke har funderat på det också.. det måste vara så, vi kommer inte på något annat.

    SvarSlett
  2. Veldig fin sløyfe på han sidemannen din 8)

    SvarSlett