torsdag 1. oktober 2009

Pandoras eske og Petter Pilgaard inntar Waschera


I dag hadde vi en utrolig morsom sending, som blant annet inneholdt gjengen fra Torsdag kveld fra Nydalen, Sivert Høyem og Petter Pilgaard. Jeg skal, noe tvilende, innrømme at jeg sammen med noen venninner denne våren ofte satt klistret til skjermen da Paradise Hotel gikk på TV3. Og man kan mene mye om Petter Pilgaard, men personlig mener jeg at han er utrolig hyggelig, morsom og ikke minst lite selvhøytidelig. Det siste er noe jeg mener flere nordmenn burde bli bedre på! I dag stilte han hvertfall svært sporty opp i studio, og utfordret Morten Ramm, Henrik Thodesen, Else Kåss Furuseth og Odd-Magnus Williamson fra Torsdag kveld fra Nydalen til Pandoras eske. De svarte svært så ærlig, og lagde god stemning med mye latter. Morten Ramm fyrte løs mot alle i studio, han mente Petter burde bruke mer solkrem i solariumet, mens jeg måtte stille med dypere utringning på sending. Trivelig kar;)

Etter sending rakk jeg en tur på trening, før jeg nå har pakket ferdig før morgendagens avreise. Da går turen til Trondheim:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar