torsdag 15. oktober 2009

New shoes

Gikk på en smell i går... igjen! Peter lurte meg inn på Zara, han skulle prøve å finne en genser, men så ble det jeg som endte opp med å gå på en shoppingsmell! Kjøpte disse nye støvlene, + en genser... Bilde av genseren kommer senere, men smell eller ei, jeg er hvertfall fornøyd med mitt nye skofunn! Har lett lenge etter noen støvler, så kunne ikke si nei da jeg fant disse...

I studio i dag hadde vi for øvrig mye forskjellig, som dere kanskje ser? Vi hadde Raphael Saadiq, en kjent amerikansk produsent og artist. I tillegg hadde vi om TV-aksjonen og noen gjester fra en festival som handler om japansk kultur, spill og mat... De siste hadde noen fantastiske kostymer!

I morgen braker det løs med Xtra Factor igjen, gleder meg! Men først venter en rolig kveld med god mat og godt selskap:)

4 kommentarer:

  1. Det er lov å gå på en shoppingsmell når du ender med et godt kjøp!
    Hvorfor fant ikke jeg disse på Zara i Trondheim? :'(

    SvarSlett
  2. Det er aldri feil med nye sko, i alle fall ikke når de ser slik ut. Jeg var selv innom Zara i dag, og jeg kunne ikke se disse her. Heldig!

    SvarSlett
  3. Hmm, jeg så de faktisk på Zara i Trondheim i går! Men det var ikke mange par igjen... Men godt å høre at dere synes det var et godt kjøp, og ikke en feilkjøp! Da var smellen verdt det likevel;)

    SvarSlett