tirsdag 13. oktober 2009

På sykebesøk

I helgen var min lille søte venninne Vilde litt uheldig, det var sent lørdag kveld og god stemning, før hun PANG falt ned trappa.... Men så lite pinglete hun er, dro hun ikke på legevakten før sent søndag ettermiddag, for så å få bekreftet at det var brudd i foten! Hvordan skal mine fremtidige helgeplaner se ut når du ikke kan løpe rundt med meg fremover Vilde-mor?

I kveld tok vi jentene oss en liten tur på sykebesøk! Med medbrakt sushi og flere sesonger av Friends, skal nok pasienten få tida til å gå! Sushien smakte hvertfall fortreffelig (selv om de andre jentene alltid blir like overrasket hvor mange biter jeg faktisk klarer å få ned, tror rekorden per i dag er 26 STORE sushi og maki biter). Når det kommer til sushi har jeg ikke magemål. Vi fikk hvertfall sladret litt, kost oss og ikke minst ledd masse! En herlig kveld:) I morgen venter mer jobbing med Xtra Factor, pluss et lite besøk av min kjære!




















Dette bildet har forresten lillesøsteren til Vilde tegnet/malt av henne. Helt sykt imponerende eller hva? Åh, hvorfor kan ikke jeg være kreativ og kunstnerisk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar