tirsdag 2. mars 2010

2 Mars

Tights - Zara
Dressjakke - Saints & Mortals
Belte - Vintage


Forsøkte meg på noe nytt i dag, nemlig å ha et belte i livet, over dressjakken! Synes det ga en ekstra kul vri, og i tillegg er det praktisk i og med at dressjakken er ganske stor.

Ukens andre treningsøkt er unnagjort, varmet opp i 15 minutter med løping på tredemølla, før jeg trente styrke i 50 minutter. Nå skal jeg på Bari for å møte en venninne til lunsj:) Og etter på blir det nok litt lesing på meg! God tirsdag alle sammen:)

6 kommentarer:

  1. Kjempekult med belte over!:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei Katarina! Digger stilen din. Kan du legge inn et innlegg om hvilke studier du driver med? eller tar du det privat? du leser jo mye, men går du på skole, eller tar du fagene hos privatist? Hva tenker du å bli? Have a nice day!

    SvarSlett
  3. er så imponert over all treningen din!

    SvarSlett
  4. Akkurat d jeg skulle skrive... Råkult! ;) Stilig outfit!

    Tessi

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett