søndag 7. mars 2010

Lørdag

Dressjakke - Zara
Veske - Burberry

I går tok jeg en tur ut i Trondheims shoppinggater for å titte litt, det var strålende sol, og deilig å være ute litt:) Kjøpte blant annet en skjorte på Zara, som jeg virkelig gleder meg til å bruke når det endelig blir litt varmere ute...(Legger ut bilder av den senere)
På kvelden spiste vi en fantastisk middag på Ai Suma, som jeg personlig mener at må være en av Trondheims aller beste restauranter!
Og som dere ser brukte jeg den nye vesken min for første gang, love it!

Jeg hadde treningsfri i går, og det var veldig deilig! Men nå bærer straks turen bort på SATS. Blir nok intervalltrening på meg i dag. Nyt søndagen alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. AiSuma og Graffi er nemlig de beste restaurantene i Trondheim, ja! Liker du meksikansk mat må du prøve "Frida" på Fjordgata. Det er rimmelig og maten er deilig! Laget av ekte meksikanere. I tillegg til at de har den beste kaffeen i Norge!! Seriøst! Jeg er ikke særlig begeisteret av kryddete mat, men maten der kan spises uten problem!

    SvarSlett