mandag 22. mars 2010

RBKs første hjemmekamp

Blazer - Zara
Peacesmykke - Lorange Design

Da er jeg hjemme fra Bergen igjen! Har rukket en rask dusj, så nå har jeg gjort meg klar for Rosenborgs første hjemmekamp. De spiller mot Start, og i dette nydelige Trondheimsværet tror jeg det blir en fin fotballkveld på Lerkendal. Nå hørtes jeg nesten sarkastisk ut, men det er faktisk strålende sol og påskevær her i Trondheim. Deilig!

Josefin henter meg om under en time, så jeg får lage meg noe mat og gjøre meg ordentlig klar! Andre som skal på kampen? :)

9 kommentarer:

  1. Jeg så den på tv :)

    SvarSlett
  2. Æ ska på kampen ja:D:D:D

    SvarSlett
  3. Får du gratis bilett på kampene siden Vadim spiller på Rosenborg eller har du sesonkort/kjøper bilett? :) har liksom alltid lurt på det der, hehe

    SvarSlett
  4. Hvor satt dere? På vipen eller?

    SvarSlett
  5. POERFACE: Vi satt på vipen ja:)

    Kristine: Jeg er litt heldig akkurat der, og får billett til hver kamp. Men litt goder må man jo få;)

    SvarSlett
  6. Satt heime og så... Nesten litt for spennende til tider! Fikk ikke med meg så mye av andre omgangen, siden resten av familien skulle se Farmen... Men kanskje det beste, blir kvalm hver gang RBK ikke leder XD

    Gi Vadim en klem fra meg, og si at det var en bra kamp! :D

    SvarSlett
  7. satt hjemme og så på.Det ble veldig spennende ja:D

    SvarSlett
  8. Nope, her i gården er det Odd-kampene som gjelder;)

    SvarSlett
  9. Var på kamp jeg også:) Veldig spennende, men synd det ikke ble seier da...

    :o)

    SvarSlett