søndag 14. mars 2010

Newsflash

Blazer - H&M
Bukse - Vila

Var som sagt på shopping i Trondheims gater i går, sammen med Marthe! Herlig å ha litt besøk hjemmefra, vi storkoste oss med shopping og lunsj, etterfulgt av en kjempekoselig kveld i leiligheten med god mat og vin! Kjøpte litt nye klær, bilder kommer etterhvert. Her er hvertfall blazeren jeg kjøpte på H&M, og buksa jeg kjøpte på Vila. Har lenge lett etter en lakserosa dressjakke, og synes at den jeg fant i går passer perfekt! Gleder meg til å kunne bruke denne med en kort sort kjole, når det blir litt varmere ute;)

I dag står fotball på programmet, det vil si at vi hvertfall skal se fotballen på TV. Marthe er Stabæk-fan, så vi skal først se Stabæk-Odd, før Rosenborg spiller borte mot Molde kl. 20.00. Deilig å ha noen å se kampen med:) Ha en fortsatt fin helg så lenge alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Hvor mye får du i rabatt på klærne du kjøper? Bare lurer.. Fin blogg :)

    SvarSlett
  2. Jeg får ingen rabatt! Desverre;)

    SvarSlett
  3. Varer vel ikke lenge.. :)

    SvarSlett
  4. åh, jakken var kjempefin. kjøpte du den på HM på solsiden eller på trondheim torge?

    SvarSlett
  5. Den jakken kjøpte eg faktisk like etter eg hadde vært på bloggen din å lest..inspirasjon, så takk :) Nydelig på, og kan brukes til mange forskjellige underdeler..venter på våren :) veldig fin blogg :)

    SvarSlett