onsdag 10. mars 2010

Ny skjorte

Skjorte - Zara
Bukse - April 77

En trend jeg virkelig kommer til å hive meg på denne våren er klær med blomstermønster. Har tidligere skrevet et innlegg om at flower power gjelder for fullt denne sesongen: http://katarinaflatland.blogspot.com/2010/01/flower-power.html

Og nylig gikk jeg til innkjøp av en ny skjorte på Zara. Denne skal jeg bruke med noen slitte olashorts til våren, med høye wedgessko, eller noen lave sandaler. Tror man kan pynte den opp til fest med noen freshe smykker, så du skal ikke se bort i fra at denne blir brukt på en av sommerens kommende fester.

Nå har jeg akkurat unnagjort dagens treningsøkt. Den bestod av 50 minutter med styrketrening, trener da alt fra armer, lår, bryst, rygg og mage. Men nå må jeg dessverre begrave hodet mitt i naturfagsboka igjen... Dere må ha en strålende onsdag alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Kjempe fin skjorte, hva betalte du for den? :)
    Hvilke butikker i Tr.heim handler du klær, har du noen å anbefale? :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe søt:)

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett