fredag 26. mars 2010

Påskeferie


Skjorte - Gant
Smykke - Lorange Design

Da er det klart for påskeferie, skal bli deilig å komme seg litt på fjellet! Men det er fortsatt et par dager til for min del. I kveld reiser jeg til Oslo, og blir der over helgen, før jeg tar turen opp til Gaustablikk. Hvor skal dere ta turen i påskeferien?

Har akkurat vært på SATS, løp 45 minutter på tredemølla og tilbakela 8 km! En god start på helgen. Rekker ikke noe bedre outfitbilde nå, antrekket er vel heller ikke særlig spennende i dag;) Nå må jeg hvertfall komme meg ut i byen, har en del ting som skal ordnes før jeg reiser. Ha det fint så lenge, og god påske til alle sammen!

4 kommentarer:

  1. God påske til deg også: )

    SvarSlett
  2. god påske !
    fint bilde , og kos deg i påsken da : )
    jeg skal være på hytta i hele påska , det skal bli godt å få slappe av litt! hvis det blir noe mye tid til det da , hehe : )

    SvarSlett