torsdag 25. mars 2010

Ettermiddagsøkt

Jeg blir alltid like stolt, og kanskje litt overrasket, hver gang jeg klarer å trene på ettermiddagen, etter å ha droppet morgenøkten. Det er jo virkelig utrolig mye vanskeligere å dra seg bort på treningssenteret på ettermiddagen, enn det er tidlig på morgenen. Ventet jo med treningen på grunn av hodepine, men klarte å gjennomføre en skikkelig tøff styrketrening i ettermiddag. Trente alt fra mage, armer, lår og legger til rygg. Så nå har jeg ganske så god samvittighet;) Blir en ordentlig kosekveld med kjæresten i dag, før turen min til Oslo i morgen. Har en god del ærender på dagen som jeg må få unnagjort før jeg reiser i morgen. Så stay tuned, skal prøve å fortsette den gode outfittrenden også i morgen;)

Paradise here i come!

2 kommentarer:

  1. God tur til Oslo da : )
    Og du får ha ei fin påske !

    SvarSlett
  2. Hvor skal Vadim i ferien da?

    SvarSlett