torsdag 4. mars 2010

Superkokk (?)

Det har vært en svært så effektiv dag så langt. Startet dagen med styrketrening på SATS, etterfulgt av et par timer med lesing. Har tatt for meg de gamle norskbøkene mine, ikke akkurat artig lesing! Men det må vel til... Dessuten har jeg hatt stor motivasjon i dag ved å tenke på at jeg snart skal kjøre av gårde til Værnes for å hente min bedre halvdel:) Og vil dere vite hva jeg har på menyen i dag? Jeg skal faktisk diske opp med urtepanerte kyllingbryst med kryddersmør, servert med hvitløksstappe og frisk salat. Og til forrett skal jeg lage smeltet parmesan med cashewnøtter. Det blir vel egentlig mer snacks. Håper ikke jeg har tatt meg vann over hodet, har jo aldri prøvd meg på dette før! Men siden jeg nylig kjøpte kokebok, må jeg jo prøve meg litt fram:)

8 kommentarer:

  1. Hvilken kokebok har du kjøpt?

    SvarSlett
  2. Hørtes gost ut ja og litt vanskelig, hehe. Men du klarer det vel tenker jeg! Kunne tenkt meg å få høre hvordan det går og om kjæresten blir fornøyd ;)

    Kan du svare på spørsmålet mitt i forrige innlegg? :)(nr 3)

    SvarSlett
  3. liker den classye husmorstilen din:) gleder meg til chopcakes aften!

    SvarSlett
  4. Hørtes kjempegodt ut!
    Ville bare si at jeg digger bloggen din, og du har utrolig bra og kul stil!: )

    SvarSlett
  5. det hörtes godt ut:) du får gjerne legge ut oppskrift her om det ble vellykka :D

    SvarSlett
  6. Fin blogg! Du virker som en sympatisk og oppegående jente :) Stå på!

    SvarSlett
  7. Til Anonym: Jeg har kjøpt Leve Livet - Lyst på Livet. Den har utrolig mange fine retter, og er ikke så vanskelig;)

    Kjæresten ble veldig fornøyd med middagen. Heldigvis gikk alt som det skulle, jeg svidde ikke kyllingen eller rotet til potetstappen, så da ble det tatt godt i mot:)

    Josefin, kjæresten til Mikael Lustig, har blogg. Sjekk den ut her! :) http://josefinjohnsson.blogg.se/

    Anita: Jeg skal prøve å legge ut en oppskrift på maten, for den anbefales virkelig:)

    SvarSlett