onsdag 17. mars 2010

Tusen takk!

Jakke - Zara
Kjole - kjøpt i New York
Halskjede - Lorange Design
Veske - Marc by Marc Jacobs

Aller først må jeg takke for alle de hyggelige kommentarene som kom på forrige innlegg, litt morsomt å vite hvem som leser det jeg skriver, og hva dere liker og kunne tenke dere mer av her på bloggen. Takk for veldig mange fine innspill, skal prøve å komme opp med en konkurranse etterhvert, ettersom flere spurte etter det:)
I tillegg må jeg også si at jeg vet jeg kunne oppdatert oftere og vært flinkere på å legge ut bilder, men tiden strekker ikke alltid helt til! Men jeg skal hvertfall prøve å bli flinkere på legge ut outfits, og begynner allerede i dag!


Det ble intervalltrening på meg i dag, etterfulgt av denne lille herligheten. Andre som har smakt noen av produktene til YT? TINE har nå laget en egen serie med produkter du kan drikke før og etter trening, og denne var vel egentlig ment for å drikke før trening, men for meg var den like god etter;)

Jeg vet forresten at det kan bli kjedelig å kun lese om klær, trening og lesing, men nå om dagen er det trening og lesing som preger mye av hverdagen min. I morgen skal vi for øvrig på innflyttingsfest, til Kriss, en av gutta på laget til Vadim, og kjæresten hans. Tror det kan bli kult! Men i dag er det altså lesing som gjelder, ha en fin dag så lenge:)

2 kommentarer:

  1. Fint antrekk og smykke !
    Jeg har også lyst til å prøve YT , hvilken av produktene anbefaler du ?

    SvarSlett
  2. For en fantastisk jakke!!! Heldigen:)

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett