torsdag 11. mars 2010

Jeg vil begynne hver dag sånn som det her...

Miss u Robin!

Men i stedet begynner jeg hver dag på SATS. Misforstå meg rett, det er bra for selvfølelsen og alt det der, men jeg savner å bli sminket og dullet med av sminkørene på TV2 hver eneste dag. Kunne ønske jeg hadde en personlig sminkør med meg overalt, det ville gjort livet mye enklere ;)

Nok mimring og ønsketenkning for i dag! Jeg har akkurat vært på SATS, løp så langt som 1 mil på tredemølla i dag, noe som tilsvarer 55 minutter. En fantastisk måte å starte på dagen på, du våkner i alle fall ganske så fort. Og nå skal jeg altså sette meg ned for å lese litt igjen... Kjenner at jeg må unne meg en tur ut i noen butikker til helgen, må jo få litt igjen for dette lesestyret! Og ikke minst er det godt å ha noe å motivere seg med:)

Vil dere forresten ha enda et lite middagstips? Jeg er langt fra noen mesterkokk, men kan jo dele det lille jeg kan med dere. I går lagde jeg nemlig spagetti med kylling og scampi. Det er veldig enkelt! Du bare steker skrellede scampireker og kyllingbiter, tilsetter til purreløk, salt og pepper. Spagettien koker du ved siden av. Når den er ferdigkokt, klipper du den opp i mindre biter, og tar den over i wokpannen. Der tilsetter du noen cherrytomater, og vips så er middagen klar;)


2 kommentarer:

  1. Så flink du er! fire stjernes middag neste kanskje? :)

    Har du tenkt på å videoblogge noen gang?
    hadde vært morsomt!

    SvarSlett