torsdag 11. mars 2010

Jeg gjør som Carrie og Gaga, jeg...



Det vil si, jeg kaster meg hvertfall på de samme trendene som de to rypene! Jeg er nok bare en av mange som har falt for solbrillene frøken Parker har på seg på coveret til den nye Sex and the City-filmen. De er selvfølgelig utsolgt de aller fleste steder, men jeg klarte faktisk å huke tak i et par! Brillene er av merke Mykita, og det viste seg at de hadde veldig mange kule modeller. Valget skulle derfor vise seg å bli vanskelig...


Men etter mye frem og tilbake, bestemte jeg meg for å gå for Franz-modellen.

Men i det jeg faktisk hadde bestemt meg, fant jeg SEPP-modellen. Den er ikke like massiv som Franz-modellen, selv om de så og si er identiske i utseene. Derfor endte valget til slutt på SEPP, og jeg gleder meg allerede til de kommer!

5 kommentarer:

  1. Sinnsykt tøffe!!
    Hvor, hvor, hvor har du fått tak i de??? Jeg vil også ha!

    SvarSlett
  2. hvor bestilte du de?

    SvarSlett
  3. De siste syntes jeg var finest! :) Merker jeg gleder meg VELDIG til filmen kommer nå! :D :D :D

    SvarSlett
  4. Ååå heldigen! De er jo bare helt fantastiske:)

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. blir moro å se de på deg når du får de :)

    SvarSlett