fredag 19. mars 2010

Torsdagshygge



Blazer - Zara
Veske - By Malene Birger

I går var vi altså på innflyttingsfest hos Kriss og Michella, og det var selvfølgelig veldig koselig! Kan legge ut noen bilder fra kvelden litt senere. I dag har jeg derfor tatt meg lesefri, og vi har vært ute og spist en deilig frokost. Snart skal jeg dra meg bort på SATS, for ukens femte treningsøkt. Blir godt med litt helg! Skal ha en deilig fredagskveld, med gullrekka på TV. Har en del å gjøre i løpet av helgen, og søndag skal jeg reise en liten tur til Bergen... Jeg får vente litt med å fortelle hva jeg skal gjøre der;) Jeg er selvfølgelig tilbake i Trondheim på mandag, da venter jo første hjemmekamp for RBK! Gleder meg:) Men nå skal det trenes! God helg alle sammen!

3 kommentarer:

  1. For en koselig og inspirerende blogg du har laget deg Katarina! :)
    Keep up the good work!

    Jeg skjønner jeg henger litt etter på den blogg-fronten, men skal herved bli flinkere å oppdatere min egen..! :P

    Elsker vesken, btw =)

    SvarSlett
  2. God helg og håper du får en fin helg ! : )

    SvarSlett
  3. Alltid like fin du Katarina:) god helg

    SvarSlett