fredag 26. mars 2010

Cupcakes i Trondheim


I dag tok jeg turen innom butikken Shine, som ligger i Jomfrugata. Hadde aldri vært der før, men jeg ble utrolig fascinert og ikke minst sjarmert av den nydelige butikken. De fører veldig mange lekre klesmerker, blant annet Sonia Rykiel og smykker fra Camilla Prytz. Det er nok fare for at jeg må ta turen innom de igjen etter påske. Men for denne gang nøyde jeg meg med noen nydelige cupcakes!

Hver fredag og lørdag disker de opp med fantastiske cupcakes. Man kan velge akkurat hvor mange man vil ha, jeg valgte ut fire favoritter og fikk dem pakket inn i en herlig liten eske. Det er jo virkelig den perfekte gave hvis man skal bort på middag, eller bare glede noen som fortjener det! Man kan også kjøpe kun èn cupcake, og da pakker de den inn i en nydelig liten eske, perfekt som venninnegave! Og etter å ha unnet meg en liten cupcake til lunsj kan jeg hvertfall skrive under på at de smaker helt vidunderlig! Anbefaler dere andre til å unne dere en liten cupcake fra Shine, sjekk også bloggen til butikken HER.


Et lite tips fra meg altså, før helgen og påsken endelig er her. Man må jo unne seg litt fredagskos:)

3 kommentarer:

  1. Tror de skal starte med litt interiørstuff også. (eller kanskje de allerede har gjort set?) Gledelig for min del i allefall. Cupcakes'a så nydelige ut! :) :)

    SvarSlett
  2. Jeg har dilla på cupcakes! Det er bare så uendelig søtt! De har noen fine cupcake smykkeesker på kremmerhuset! Nydelige! Og så pen du er! :)

    SvarSlett
  3. åh så stilig! det visste jeg ikke at fantes i trondheim. enig, det er jo perfekt som en liten overraskelse

    SvarSlett