søndag 28. mars 2010

Reunion i Oslo




Kjole - Armani
Blazer - H&M
Smykker - Lorange Design og Bibi
Veske - Yves Saint Laurent

Det har blitt veldig lite oppdateringer fra meg denne helgen, og det skyldes egentlig kun at jeg har hatt hektiske dager hvor jeg har møtt alle venner og venninner igjen, pluss at det er lenge siden jeg har sett familien. I går kveld gikk turen ut på byen i Oslo, men før det spiste jeg en koselig middag med Martine og søsteren min. Her ser dere frøken Martine og meg før vi tok turen ut på vorsspiel med jentene. Hadde en kjempekoselig kveld!

I dag er planen å ta det ganske så rolig, hvertfall frem til i kveld. Da går turen til Ullevål, for å se VIF - RBK. Blir sikkert en morsom kamp! Vurderer å ta en treningsøkt før kampen selv. Har nemlig fått meg nytt treningstøy, og det må jo prøves ut! Skal legge ut bilder av klærne senere, er virkelig fornøyd! Viktig å føle seg vel når man trener også, det mener hvertfall jeg;)

Flere bilder kommer altså senere. Ha det fint så lenge!

1 kommentar:

  1. Oi! for en flott veske!!

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett