mandag 8. mars 2010

Antydning til vår i Trondheim?

Olajakke - BIK BOK
Skjerf - Kjøpt i Spania

De siste dagene har gradestokken vist varmere temperaturer her i Trondheim, og selv om det regner er det godt å se at det bidrar til å få bort den siste snøen. Det er utrolig deilig å kjenne at temperaturen ute nå er mildere, og ikke minst er det godt å se at snøen begynner å smelte bort. Kanskje er våren på vei for alvor? Jeg er hvertfall helt ferdig med kulde og vinter, og gleder meg til å kun slenge på meg en skinnjakke når jeg skal ut av døra... Jeg tjuvstarter litt i dag, ved å bruke en av olajakkene mine, selv om jeg dessverre må innse at jeg må ha en tykkere jakke utenpå dette igjen;)

Det ble forresten 6 treningsøkter forrige uke, og jeg planlegger å fortsette den gode treningstrenden denne uken. Jeg begynte derfor dagen med en times trening på SATS. Godt å gjøre seg ferdig med treningen på morgenen, er ikke bare bare å dra seg bort etter en lang arbeids- eller skoledag. Sånn sett er jeg ganske heldig om dagen, som kan legge opp dagene helt selv:) Nå skal jeg ta for meg biologien igjen, blir et par timer med lesing. Ikke akkurat motiverende, men jeg får vel bare holde ut!

Og en liten ting; er det noen som vet om en god, men forholdsvis rimelig, sushirestaurant i Trondheim? Jeg har prøvd Sushi Bar, men var ikke særlig fornøyd. Kyoto og Bryggen Asian Cooking derimot er super bra, men prisene er jo ganske høye. Og jeg som liker sushi, vil jo gjerne spise det så ofte jeg kan;) Kom gjerne med tips dersom dere vet om noe!

7 kommentarer:

  1. Det er jo fire årstider på en dag her i Trondheim som vanlig! Hadde tidligvakt på jobb på lørdag, da var det ti minus ute og på med boblejakka. Ferdig på jobb, da var det plutselig fem pluss :p Må jo bare ha med seg alt av klær når man går ut døra ;) Sushi ja.. Har bare smakt det en gang, og da synes jeg det smakte alt for mye majones, selv om det ikke var noe majones i :p Har ikke prøvd noen her i byen.

    SvarSlett
  2. Mitt tips er å gi Sushi Bar en sjanse til! Spiser der så ofte jeg kan, og er storfornøyd hver gang! Kanskje ikke det billigste alternativet (litt dyrere enn Kyoto bla.), men - det er verdt det! Min favoritt er Sushi Moriawase, og så bestille Fritert Laks, Fritert Kveite (aller best?), Eal Roll eller Fritert Maki i tillegg. Perfekt for to, og nyyytelse for ganen! MÅ prøves!!!

    SvarSlett
  3. Jeg tror det bare er de tre stedene som selger sushi i byen :\ rart igrunn, sushi har jo blitt så "stort".. Håper det kommer flere, kjip å måtte betale så mye..

    SvarSlett
  4. På Ultra solsiden kan du kjøpe takeaway sushi ;)

    SvarSlett
  5. Kyoto tror jeg er det billigste alternativet til Sushi du kan få i Tr.heim, tror jeg. Om du ikke kjøper på Ultra osv! :) Kjempeflott blogg. Artig og motiverende.

    SvarSlett
  6. Kos begynner med sushi i mai :)

    SvarSlett
  7. Kyoto er billigs, og heldigvis best spør du meg! :)

    SvarSlett