tirsdag 9. mars 2010

Tirsdag


Vest - Zara
Tights - Zara

I dag prøvde jeg meg på en annen type intervalltrening, løp nemlig 4 x 4 med to minutter mellom hvert intervall. Det var ganske tøft, men deilig etterpå:)
Nå har vi akkurat spist lunsj på Søstrene Karlsen, en koselig kafe på Solsiden her i Trondheim. Men nå må jeg altså dukke hodet mitt ned i boka og lese litt igjen... Begynner å bli forferdelig lei av å lese nå!

Så forresten Paradise Hotel i går, jeg var jo stor fan av forrige sesong. Var ikke helt i ekstase da premieren var over, men håper det tar seg opp etterhvert. Vet at det ikke er undeholdning på et høyt intellektuelt nivå, men underholdning er det hvertfall. Andre som så det, i så fall, hva synes dere?

5 kommentarer:

  1. Er vesten kjøpt i Trondheim på Zara? :) er det lenge siden? og hva kostet den? :D kjempefin blogg og jeg følger med hver dag ^^ stå på!

    SvarSlett
  2. Hei =) Hvilket nivå har du på mølla når du har pause mellom intervallene?

    SvarSlett
  3. Jeg kjøpte vesten på Zara i Marbella faktisk. Og det var sist sommer! Husker ikke helt hva prisen var...

    Når jeg løper intervaller løper jeg på nivå 13 på intervallene, og på nivå 6 når jeg går...:)

    SvarSlett
  4. Jeg så Paradise i går og det er så latterlig at det er bra!

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har lest bloggen din og synes den er veldig artig. Du virker som en sporty jente, og jeg tror du inspirerer mange:) Gå gjerne innom bloggen min, den handler om trening, helse og velvære sett fra en turnusleges synspunkt.Litt faglig, mye for gøy:) tellmedoc.wordpress.com

    SvarSlett