tirsdag 23. mars 2010

Jakke - Vintage
Shorts - Vintage Levis fra Urban Outfitters
Skjorte - Zara
Halskjede - Bibi

Må jo aller først nevne gårsdagen, Josefin, Michella og jeg var på kampen mellom Rosenborg og Start. Den var utrolig spennende, og tror vi skal si oss fornøyd med resultatet uavgjort;) Moro var det hvertfall, gleder meg til de neste hjemmekampene. Får bare håpe at temperaturen blir bedre snart, vi holdt på å fryse i hjel der vi satt...

Men i dag har jeg altså startet dagen med trening. Løp i 45 minutter på tredemølla, før jeg trente flere mageøvelser. Veldig deilig! Etter en helg med mye reising og litt jobbing, må jeg i dag lese en del. Altså ikke de store nyhetene fra Trondheim i dag;)
Ha en fin dag så lenge, alle sammen!

11 kommentarer:

  1. kule klær:D liker veldig godt stilen din Katarina

    SvarSlett
  2. Likte blusen kjempegodt!

    SvarSlett
  3. Uff, kampen var litt for spennende til tider. Men heldigvis ikke tap da:)

    SvarSlett
  4. kunne du tatt bilder av de forskjellige rommene i leiligheta eller laget en video slik at vi leserne får sett hvordan dere har det?

    SvarSlett
  5. Så deg på Lerkendal i går, hadd tenkt å gå bort å spørre om kunne få et bilde av deg men ble ikke jeg hadde tid desverre men ser ikke bort i fra at det sjer neste gang. Har aldri hatt noen forbilder med du må være det nermeste jeg kommer : )

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig jakke! Litt synd at den var vintage, det betyr jo at jeg ikke kan gå noen steder å kjøpe den,hehe :p

    SvarSlett
  7. likte den vintage leopard jakken din !

    SvarSlett
  8. Takk, så koselige kommentarer.

    Elisabeth: Bare å komme bort neste gang, det er bare hyggelig!

    SvarSlett
  9. jeg så deg også på lerkendal:) spennende kamp!

    SvarSlett
  10. døds kul jakke, digget den!

    SvarSlett